Av- och ombokningsskydd

Fram till 24 timmar innan kan du avboka eller omboka dina biljetter. Vi hanterar alla inkomna ärenden som avbokningar om du inte i meddelandet skriver vilken föreställning du önskar se istället. Vi kan inte garantera att det finns platser kvar till den föreställningen du önskar byta till och är evenemanget nära inpå är det inte säkert att vi hinner fixa innan evenemanget äger rum. Vår rekommendation är att köpa nya biljetter så återbetalar vi de gamla biljetterna. Så länge det är 24 timmar eller mer och Av- och ombokningsskyddet är köpt i samma köp som dina biljetter så behöver du inte oroa dig. har vi frågor så kommer vi att kontakta dig.

Viktigt att veta: Vi kan inte återbetala till annat Swish eller kort än det som betalades med. Detta är en del i penningtvättslagen och inget vi kan påverka!

Måste vara samma som köparens namn
Måste vara samma som mejladressen som gjorde köpet
Om vi behöver komma i kontakt med dig via telefon. Normalt kommer vi sköta all kontakt via E-post. Det kan ta ett par dagar innan vi har hanterat din anmälan. Det viktigaste är att vi fått den i rätt tid vilket är SENAST 24 timmar innan ditt evenemang!
Innehåller # följt av 4 siffror exempel #1234. Du hittar alltid ditt beställningsnummer på Mitt konto som skapades i samband med köpet.
Låt oss veta varför så vi kan förhindra om- och avbokningar
Här kan du skriva om det är någonting du vill vi ska veta eller undrar över i samband med din anmälan.